понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Актуальність групи продовженого дня в шкільних навчальних закладах.



      Сучасний ритм життя не тільки змушує нас розвиватись, активно діяти , постійно знаходитись в курсі подій які відбуваються навколо нас. Мабуть  ніхто не буде сперечатись з тим що, нам зовсім не вистачає часу на відпочинок а тим більше не розвиток дітей. Батьки заклопотані своїми справами все менше і менше уваги приділяють власним дітям . На жаль, сучасне життя влаштоване так, що для того, щоб забезпечити гідне існування своєї сім'ї доводиться дуже багато працювати. А в цей час дитину виховують у кращому випадку родичі, а часто він наданий сам собі



Дитяча психіка влаштована так, що як губка вбирає все те, чим дитина оточена. Тому група продовженого дня дасть можливість вашій дитині спілкуватись з однолітками, розвиватись, надасть педагогічну допомогу у виконанні домашнього завдання. Віковими особливостями обумовлено потребу молодшого школяра в спілкуванні з людьми, в емоційному контакті, визнанні, оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших, світу, у дружбі, товариськості, повазі до особистості, самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.
    Беручи участь у спільних видах діяльності, учні вчаться будувати свої взаємини з однолітками, входити в колектив ровесників. У них виникає потреба до взаємовимогливості та взаємодопомоги.
    На цьому віковому етапі у дитини формується ядро особистості (моральні почуття, цінності, переконання), відбувається набуття досвіду моральної поведінки. Вона вчиться не лише виконувати вимоги колективу, а й бере активну участь у постановці вимог, виборі доручень, справи, яка їй до душі. В  учнів виникає ще одне новоутворення – відносно стійкі форми поведінки і діяльності, які в майбутньому становитимуть основу формування її характеру.
   Основними завданнями групи продовженого дня є :
1.     Організація самостійної роботи учнів  із закріпленням та поглибленням знань умінь та навичок, набутих на уроках;
2.     Створення сприятливих умов для формування учнівського колективу та надання кваліфікованої допомоги учням  у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань;
3.     Організація індивідуальної групової та колективної роботи учнів;
4.     Організація дозвілля учнів;
5.     Формування в учнів ціннісних орієнтацій;
6.     Здійснення заходів спрямованих на збереження та зміцнення здоров’я учнів , на їхній психічний та фізичний розвиток, набуття навичок здорового способу життя;
7.     Виховання позитивного ставлення до суспільно корисної праці;
8.     Надання допомоги батькам або особам, які замінюють, у вихованні учнів.

Режим роботи групи продовженого дня передбачає:
1)    Організацію
       Прогулянок ( не менше 1год. 30 хв.);
       Харчування  ( тривалістю не менш як 30 хв.);
       Суспільно – корисної праці;
       Денного відпочинку( сну для учнів 1 – го класу, тривалість 1 год. 30 хв.)
2)    Виконання домашніх завдань для учнів 2 –х,3-х,4-х класів;
3)    Проведеня
       Спортивно – оздоровчих занять для учнів 1 – го класу тривалістю не менш як 35 хв, 2–4 –х класів – 40 хв.
       Заняття у гуртках, секціях, екскурсіях.
       Тривалість перебування учнів у групі продовженого дня становить 6 год на день, а за наявності відповідної заяви від батьків може змінюватись.
       Медичне обслуговування учнів групи продовженого дня здійснюється медичним працівником загальноосвітнього навчального закладу та закладу охорони здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар