Сучасний ритм життя не тільки змушує нас розвиватись,
активно діяти , постійно знаходитись в курсі подій які відбуваються навколо
нас. Мабуть ніхто не буде сперечатись з
тим що, нам зовсім не вистачає часу на відпочинок а тим більше не розвиток
дітей. Батьки заклопотані своїми справами все менше і менше уваги приділяють
власним дітям . На жаль,
сучасне життя влаштоване так, що для того, щоб
забезпечити гідне існування своєї сім'ї доводиться дуже багато працювати. А в
цей час дитину виховують у кращому випадку родичі, а часто він наданий сам собі.
Дитяча психіка влаштована так, що як губка вбирає все те, чим дитина оточена. Тому група продовженого дня дасть можливість вашій дитині спілкуватись з однолітками, розвиватись, надасть педагогічну допомогу у виконанні домашнього завдання. Віковими особливостями обумовлено потребу молодшого школяра в спілкуванні з людьми, в емоційному контакті, визнанні, оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших, світу, у дружбі, товариськості, повазі до особистості, самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.
Дитяча психіка влаштована так, що як губка вбирає все те, чим дитина оточена. Тому група продовженого дня дасть можливість вашій дитині спілкуватись з однолітками, розвиватись, надасть педагогічну допомогу у виконанні домашнього завдання. Віковими особливостями обумовлено потребу молодшого школяра в спілкуванні з людьми, в емоційному контакті, визнанні, оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших, світу, у дружбі, товариськості, повазі до особистості, самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.
Беручи участь у
спільних видах діяльності, учні вчаться будувати свої взаємини з однолітками,
входити в колектив ровесників. У них виникає потреба до взаємовимогливості та
взаємодопомоги.
На цьому віковому етапі у дитини формується
ядро особистості (моральні почуття, цінності, переконання), відбувається
набуття досвіду моральної поведінки. Вона вчиться не лише виконувати вимоги
колективу, а й бере активну участь у постановці вимог, виборі доручень, справи,
яка їй до душі. В учнів виникає ще одне новоутворення
– відносно стійкі форми поведінки і діяльності, які в майбутньому становитимуть
основу формування її характеру.
Основними
завданнями групи продовженого дня є :
1. Організація
самостійної роботи учнів із закріпленням
та поглибленням знань умінь та навичок, набутих на уроках;
2. Створення
сприятливих умов для формування учнівського колективу та надання кваліфікованої
допомоги учням у підготовці до уроків і
виконанні домашніх завдань;
3. Організація
індивідуальної групової та колективної роботи учнів;
4. Організація
дозвілля учнів;
5. Формування
в учнів ціннісних орієнтацій;
6. Здійснення
заходів спрямованих на збереження та зміцнення здоров’я учнів , на їхній
психічний та фізичний розвиток, набуття навичок здорового способу життя;
7. Виховання
позитивного ставлення до суспільно корисної праці;
8. Надання
допомоги батькам або особам, які замінюють, у вихованні учнів.
Режим роботи групи продовженого дня
передбачає:
1) Організацію
– Прогулянок
( не менше 1год. 30 хв.);
– Харчування ( тривалістю не менш як 30 хв.);
– Суспільно
– корисної праці;
– Денного
відпочинку( сну для учнів 1 – го класу, тривалість 1 год. 30 хв.)
2) Виконання
домашніх завдань для учнів 2 –х,3-х,4-х класів;
3) Проведеня
– Спортивно
– оздоровчих занять для учнів 1 – го класу тривалістю не менш як 35 хв, 2–4 –х класів
– 40 хв.
– Заняття
у гуртках, секціях, екскурсіях.
Тривалість перебування учнів у групі
продовженого дня становить 6 год на день, а за наявності відповідної заяви від
батьків може змінюватись.
Медичне обслуговування учнів групи
продовженого дня здійснюється медичним працівником загальноосвітнього
навчального закладу та закладу охорони здоров’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар