понеділок, 15 січня 2018 р.

КОНСПЕКТ УРОКУ

Урок № 8. 3 клас.
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий,                  відео.
Мета:
Навчальна: Ознайомити з видами інформації за способом подання, продовжувати роботу в інтернеті використовуючи термін браузер, налаштовуючи пошук та користуючись веб сторінками і інтернет  ресурсами збереженими в інтернеті.
Виховна: виховувати самостійність та уважність. Уміння працювати в парі з повагою ставитись до думки однокласників.
Розвивальна: Розвивати уміння самостійної роботи за комп`ютером , логічне мислення.
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
Привітання. Перевірка присутніх.
Вчит. – Доброго дня. Я вас рада вітати на уроці інформатики.  І я вам пропоную почати наш урок віршем, я вам його прочитаю, а потім ви повторите його за мною.
  Психоформула.

Люблю я свій розум,
Увагу та пам'ять.
Працює мій мозок.
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Учителя слово
Здійсню практично..
Інструктаж з БЖД. ( слайд № 1)
 II.Мотивація навчальної діяльності.
Фонологічна хвилинка.
        Який сьогодні день? ( Четвер) Яка  сьогодні погода?( Іде дощ) Як ви дізнались про це ? За допомогою  чого ви отримали  інформацію? ( зору, слуху).
Прийом « Мікрофон»
Продовжіть речення: Я вважаю , що людині інформація……
 ( потрібна чи не потрібна, думку аргументуйте)
Що таке інформація на вашу думку? Давайте подивіться на слайд №2. підтвердилась ваша думку чи ні .(Визначення)



   ІІІ.Підготовка учнів до засвоєння та актуалізації опорних знань
Робота з картками-«блискавками»
Учитель протягом 3 секунд демонструє картку зі словом, після чого прибирає її. Учні повинні назвати слово. Після того як усі слова будуть названі, визначити, яке з них «зайве».
Слова для карток: ІНФОРМАЦІЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ВІДОМОСТІ, НОВИНА, МОНІТОР.
— За допомогою чого отримували інформацію? (За допомогою зору)
— У вигляді чого було подана інформація ? (У вигляді тексту)
Тема нашого уроку: Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, комбінований.
Що ви очікуєте дізнатись на уроці? Вчитель на дошці записує очікування.
ІIІ. Засвоєння нових знань.
Як ви вважаєте, якщо інформація подана у вигляді тексту, то за способом подання вона називатиметься як?….(текстова)
 Подивіться на 3 слайд, що ви можете сказати дивлячись на нього..( на слайді зображена осінь на картині) .   У вигляді чого ви отримали інформацію, як ви зрозуміли що там осінь.( картинка) Слайд № 3
Інформація подана за допомогою зображень називається графічною.
Що ви бачите на 4 слайді? ( зображені числа, приклади)
Інформація подана за допомогою чисел називається числовою.
Якщо ми чуємо що лунає дзвоник,  про що ми отримуємо інформацію ? У вигляді чого вона була нам дана? ( звуку) Як вона називається за способом подання? (звукова).  
А тепер розглянемо слайд № 5. Нам представлено схему на якій зображено 4 види інформації але комп`ютери працюють з 5-ма видами.
Давайте визначимо п`ятий вид інформації самостійно.
 Уявіть ситуацію. Ви дивитесь по телебаченню прогноз погоди,  за допомогою чого вона нам подається? ( Роздуми дітей. Звук , відео) 
  Запам`ятайте, інформація яка подається поєднуючи декілька видів інформації називають  
Комбінованою.
ІV. Первинна перевірка засвоєння знань.
А зараз давайте пограємо у гру «так чи ні»
·         Ми прочитали новини в газеті  це інформація графічна способом подання .
·         Слухання вчителя це звукова інформація способом подання.
·         Навчальне відео це графічна інформація способом подання .
·         З ранку ми дізнаємось котра година за допомогою годинника це числова інформація за способом подання
·         Ми дізнались скільки дітей у родині переглянувши фотокартку це графічна інформація за способом подання.
 Отже , на які види інформація ділиться за способом подання.
( текстова, графічна, числова , звукова та комбінована).
А зараз давайте виконаємо фізкультхвилинку
IV Фізкультхвилинка
  V Використання нових знань.
  А зараз займіть своє місце біля комп`ютера.  
1.      За допомогою браузера гугл зайдіть в  інтернет.
2.      Відкрийте  закладку сервісу лернінгапс,  який записано на англійській мові.
3.      Введіть логін та пароль який у вас вписаний в алгоритмі роботи ( алгоритм роздрукований лежить на кожному столі) 
4.      У правому верхньому куті розташований розділ мої вправи.
5.      Зробіть один клік та відкрийте її.
6.      Там є папка 3 клас відкриваєте її, в ній знаходиться гра « Знайди пару».
7.      Ваше завдання перевірити свої отримані знання на сьогоднішньому уроці . Для  цього поєднайте назви виду інформації з зображенням яке йому відповідає.  Якщо відповідь правильна пара зникає, а якщо ні, то виділяється червоним кольором.

8.      А тепер відкрийте програму блокнот, яка знаходиться в головному меню комп`ютера. І запишіть там  види інформації за способом подання. Збережіть файл у локальному діскові C  у вашій папці  3 клас. Але перед цим назвіть файл тексту ( інформація.)
Релаксація . А тепер всі поверніться до мене та намалюйте очима коло, квадрат і напишіть слово інформація.
Повертайтесь на свої робочі місця.
   VI Робота в зошиті.
А хто з вас відвідував кафе ? Що вам приносили офіціанти для того  щоб ви зробили свій вибір стосовно замовлення. ( меню)
 Ви знаєте, що в комп`ютерах на робочому столі також є меню ,  в якому ми обираємо програму для подальшої роботи ( демонстрація). Також  в кожному смартфоні та інших пристроях є своє меню.
А тепер відкрийте с. 18 в зошиті  і давайте попрацюємо над першим завданням.
  Робота в зошиті.
Вам потрібно скласти визначення, що таке меню. ( Меню – це список за допомогою якого можна зробити вибір) Запишіть це речення.
Встановіть відповідність між зображеннями меню та їх застосуванням. Подивіться на завдання № 3 . у вас зображено 6 файлів та 3 папки. Розгляньте їх давайте попрацюємо в парах. ( текст, музика, фото)
 Завдання № 4 підпишіть назву сучасних пристроїв.
VII Підбиття підсумків. Рефлексія.
Мені сподобалось як ви працювали на сьогоднішньому уроці. Чи вам сподобався урок?  Що саме?
Чи дізнались ви те чого очікували на початку уроку?
Де ви зможете використати цю інформацію в житті?


Немає коментарів:

Дописати коментар