понеділок, 5 грудня 2016 р.

Тиждень математики

    Математика – цариця всіх предметів,наука яка любить точність . Діти  ГПД під час математичного тижня   щодня  проводили  різноманітні   математичні ігри.  В більшості ігор головним завданням було удосконалення знань  складу числа.

середа, 23 листопада 2016 р.

Мнемотехніка



УКРАЇНСЬКА МОВА
Золоте курчатко
В золотій торбинці
Принесло сьогодні
Літери дитинці.
А дитина з літер
Збудувала слово.
І звучить, як пісня,
Українська мова.
Г. Чубач
 
 










 




 

 







 


 





"Петриківський розпис"



                             
Мета :  ознайомити учнів з поняттям  Петриківський розпис. Виховувати любов та повагу до української культури, традицій українського народу. Збагачення словникового запасу. Розвиток образного мислення та фантазії.
 

                                            Хід бесіди


–Що ви очікуєте від сьогоднішньої бесіди? Як ви вважаєте про що буде йти мова? На вашу думку чому розпис назвали петриківським.
  – Петриківський розпис виник задовго до появи християнства ,відіравав роль оберегу. Люди вірили, що в красі є духовна сила, і тому вікна і двері будинків і навіть одяг обрамляли магічним орнаментом, який захищав господарів. Ця давня традиція орнаментики сотні років широко використовувалася в побуті українців, зокрема, у запорізьких козаків, і була популярна в поселеннях південних районів Приазов'я . Збереглася тільки в старовинному козацькому селі Петриківка. 

вівторок, 22 листопада 2016 р.

Тиждень української мови



 

              З 14 листопада по 18 листопада проходив тиждень української мови.
        В ГПД було проведено виховні бесіди, дидактичні ігри, розучування прислів’їв, приказок, вірша з використанням мнемотехніки, читання казок про мову, розгадування загадок, «Подорож до української хати»         
        Мета заходів:  Виховання поваги та шанобливого ставлення до української мови, звичаїв та культури, ознайомити учнів із смисловими поняттями, збагачення словникового запасу, розвиток  мовлення та образного мислення.
 Під час дидактичних мовних ігор діти покращували навички читання, розвивали фонематичний слух,  уміння складати речень та слова.